Laat OTC het onderhoud aan uw blusmiddelen, verbantrommels en AED’s uitvoeren!
OTC werkt met een online administratiesysteem voor het onderhouden van blusmiddelen, AED’s, verbanddozen en overige materialen. Het systeem bied toegang tot de laatste gegevens waarmee onze service medewerker direct de onderhoudsresultaten kan invoeren, onderhoudsrapporten verzenden en ad-hoc werklijsten kan toevoegen. Onze service medewerker hoeft niet meer terug naar kantoor om de gegevens in te voeren. Het online administratiesysteem ondersteunt en professionaliseert het administratieproces zodat wij u de zekerheid, transparantie en verantwoording van werkzaamheden kunnen geven!
U krijgt netjes een werkbon van het uitgevoerde onderhoud, maar ook wanneer en waarom een materiaal is verplaatst, afgekeurd of tijdelijk is vervangen (en met welk materiaal). Omdat ons systeem weet wat voor onderhoudsprofiel een materiaal (bijvoorbeeld een blusmiddeltype) heeft, kan deze een volledige tijdlijn tonen. Dit is een combinatie van de onderhoudsgeschiedenis van een materiaal en de verwachte toekomstige onderhoudsmomenten, gebaseerd op het uitgevoerde onderhoud. Er wordt zelfs rekening gehouden met onvoorziene zaken zoals hervullen en eerder uitgevoerd groot onderhoud.
Het voordeel voor de klant vertaalt zich in kostenbeheersing, door met een tijdlijn eenvoudig uit te rekenen wat een materiaal heeft gekost en nog gaat kosten, gebaseerd op de onderhoudsgeschiedenis van dat materiaal. Onze service medewerker maakt met u een afspraak wanneer materialen onderhoud nodig hebben.
Bij uitgevoerd onderhoud ontvangt de klant bij de factuur een onderhoudsrapport met werklijstinformatie en een sectie voor elke soort materiaal (blusmiddelen, AED, verbandtrommels etc) en indien gewenst direct een certificaat van onderhoud. Makkelijker en overzichtelijker kunnen we het niet maken!